Моделювання компетентнісного навчання в НУШ (1-4 класи) з використанням
універсального інструменту
«Шість цеглинок» LEGO DUPLO
![]() |
Організація освітнього процесу за методикою
«Шість цеглинок» LEGO DUPLO дозволяє перетворити навчання на захоплюючий симбіоз гри, конструювання та
дослідження. Цей міжпредметний інструмент мотивує дітей до пізнання та
творчості, а вчителів до упровадження ігрових і
діяльнісних методів навчання в освітній процес початкової школи задля
всебічного розвитку та формування наскрізних умінь.
«Шість цеглинок» LEGO DUPLO – це практико-орієнтовані ігри-завдання, які дозволяють подивитися на світ
навчання по-новому. Дидактичні завдання таких ігор STEM-орієнтовані,
вони передбачають поєднання вивчення природничих наук, технологій, інженерії та
математики.
«Шість цеглинок» LEGO DUPLO – це універсальний комплекс для
розвитку, мислення, мовлення, уваги, пам’яті, самоконтролю, ментальної
гнучкості, важливих соціальних умінь, адже цей інструмент успішно діє як у різних навчальних предметах, так і у
різних формах роботи – спрямовано одночасно на розвиток декількох умінь.
«Шість цеглинок» LEGO DUPLO – це дизайн-інструмент вчителя, майданчик для спільної творчості учасників
освітнього процесу. Ця методика дозволяє вчителю адаптувати вже існуючі
ігри-завдання, моделювати нові завдання на основі традиційних та створювати
авторські розробки.
Пропонуємо вашій увазі добірку
компетентнісних ігор-завдань, розробки уроків за методикою «Шість
цеглинок» LEGO DUPLO, створені вчителями початкових класів Запоріжжя в межах роботи міської
творчої групи "Primary School Lab.
ГРАЄМО ТА ЕКСПЕРИМЕНТУЄМО З LEGO (1 клас)
Наталія Нещимна
вчитель початкових класів,
кваліфікаційна категорія " спеціаліст"Запорізької гімназії № 4Запорізької міської ради Запорізької області
Поліна Забуга,
Ольга Бузган,
вчителі початкових
класів
Запорізької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №72 з поглибленим вивченням хімії та біології Запорізької міської ради Запорізької області
КАРТОТЕКА ДИДАКТИЧНИХ ІГОР З ВИКОРИСТАННЯМ LEGO 1,2 КЛАС

Немає коментарів:
Дописати коментар